סדנאות מותאמות במיוחד לעכשיו סביב המצב של עומס וסטרס מתמשך. סדנה שבה אפשר לקבל כלים שיעזרו באתגר של תפקוד והתמודדות.

סדנה לנשות המילואמינקים

בת הזוג מחזיקה המון - שגרה, עבודה ובית. לתפקד ולהחזיק, למרות שזה קשה, לבד. להתמודד עם פחד, עייפות, געגוע והרבה דאגה. כשהוא בבית - להכיל ולהראות שהכל בסדר. אבל... זה מצב קשה והבטרייה מרגישה כבר ריקה. זה כבר לא יום-יומיים ומי יודע עוד כמה זמן זה יהיה? בסדנה נלמד כלים להתמודדות ולהטענת הסוללה 5 קווים מנחים שיעזרו להתחזק ולקבל כוחות להמשך. מגוון טכניקות פשוטות להרחבת החוסן. טיפים לזיהוי ושימוש במקורות תמיכה ומשאבים. עיבוד רגשי.

סדנת חוסן לעובדים/ות

מאז ה 7.10 ימים לא פשוטים עוברים על כולנו - כביכול חזרנו לשגרה, אבל היא כוללת מתח, חרדה, דריכות דאגה. קשה להתרכז, לישון, לחשוב ולהחזיק את היומיום. הרבה חווים/ות עייפות פיזית ונפשית ונדרש מאמץ לתפקד. הקושי האישי פוגש את הקושי של אחרים ומעצים את העומס. ארגז הכלים שיקבלו העובדים והעובדות נגדיר מה זה עומס מתמשך והשלכותיו נזהה איך אנחנו מגיבים לסטרס ודאגות נלמד טכניקות להפחתת מתח, לחץ וחרדה נזהה חוזקות ונצטייד בכלים מעשיים לחיזוק החוסן

סדנה למנהלים/ות סביב חזרת מי שהיו בהמילואים

בארגונים רבות צצות דילמות ושאלות: לשאול איך הוא או עדיף שלא? מתי הגיוני לקבוע פגישה על משימות ולו"ז? אני רואה שהוא לא איתנו – להגיד על זה משהו? לצד הרצון לספק סביבת עבודה רגישה ומעריכה, קיים צורך להניע תפקוד ומילוי משימות. זה יכול להרגיש מסובך או 'לא נעים' ואפשר לקבל הכוונה. בסדנה נלמד 10 עקרונות קלים ליישום, כדי לעבור את זה בצורה רגישה וטובה. הסדנה תסייע למי שחזרו מהמילואים, למנהלים/ות ולקולגות.