מענה וכלים להתמודדות עם עומס ושחיקה רגשית מתאים לארגוני טיפול, רווחה, בריאות ומיצוי זכויות

שמרית פרנקל - מנחה סדנאות לאיזון רגשי בעבודה.
ליווי קבוצתי ופרטני לצוותים במגזר השלישי והציבורי. רלוונטי למקומות עבודה בתחומי הטיפול הפיזי או הנפשי, רווחה, חינוך, ארגוניי סיוע ומיצוי זכויות.

הנחיית תהליכים של עיבוד רגשי ויצירת דרכי התמודדות לצוותים החשופים ונפגשים עם מצוקות, מצבים מורכבים וסיפורי חיים קשים - במטרה לשמור על אווירה טובה בסביבת העבודה, עיבוד משימות התפקיד ועל רווחה אישית.

מטרת המפגשים - מתן מענה לצרכיי הצוות ולחשיבותו; תרומה למילוי משימות התפקיד ולשמירה על גבולות מיטיבים; כלים לשמירה על רווחת חיים אישית ואווירה טובה בארגון.
סדנאות לאיזון רגשי בעבודה בהנחיית שמרית פרנקל image

זה גובה מחיר אבל אפשר לצמצם אותו

1

צוות שמרגיש טוב

תומך זה בזה

2

צוות שנשחק פחות

משמר ותק, נסיון וידע חשובים

3

צוות שמרגיש שרואים אותו

ומעריכים אותו, משפר את המענה לקהל היעד של הארגון

בתהליך מתאפשר מרחב לזיהוי קשיים ודרכי התמודדות. נלמד ונתרגל כלים שאפשר ליישם בעבודה ובבית ונפיק לקחים ממצבים שהצוות מתמודד איתם בשטח.

סדרת מפגשים

עיבוד הקשיים בעבודה וזיהוי דרכי ההתמודדות עמם. אפיון מה מהווה עוגן ומשענת ומהם המשאבים הקיימים שיסייעו להתמודדות טובה עם משימות התפקיד ועם שמירה על רווחה אישית. איזון בית-עבודה-חיים אישיים וראיית היבטים חיוביים בתפקיד ובעבודה.

יום מרוכז

יום שלם המורכב משלושה מפגשים מקצועיים בני שעה וחצי, מתאים לצוותים גדולים הפרוסים במספר שלוחות שונות; לארגונים בהם העבודה היא במשמרות ולצוותי הנהלה, הנפגשים כמה פעמים בשנה.

ליווי צוות

מענה שוטף לצרכי חברות וחברי הצוות ומתאים בעיקר לארגונים ללא ליווי רגשי שוטף. מטרות הליווי: עיבוד, שיתוף, תמיכה, למידה והתפתחות. מרחב שבו אפשר לדבר על היבטים, המשפיעים על העובדים/ות ועל האווירה בארגון.

ליווי אישי לצוותים ולמנהלים/ות

ליווי רלוונטי במצבים, בהם ניצבת משימה מאתגרת מאד או התמודדות וחשיפה למקרה מורכב/מטלטל. במצבים אלו יש רווחים ותועלת רבה ממענה אישי ותמיכה רגשית שיסייעו במילוי משימות התפקיד ושמירה על רווחה אישית.

*
*